• وبلاگ : پلاكهاي رقصان
  • يادداشت : روز هفتم...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • پارسي يار : 5 علاقه ، 1 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    كفالت و اكرام ايتام و افراد بي سرپرست همواره مورد تأكيد و توجه خداوند متعال و ائمه معصومين بوده است‌. در قرآن كريم‌، اين كلام گوياي خداوند متعال آمده است كه اكرام يتيم موجب دوستي خداوند، آسايش در دنيا و آخرت‌، بازدارند از كبر وغرور، و دوري ازمحنت‌هاي مالي و... مي‌گردد.
    براين اساس خدمت به ايتام عهدي است كه با خداوند متعال بسته مي‌شود و معاهدان آن راستگويان و پرهيزكارانند و انجام اين كار بهترين ‌ملاك ايمان به خداوند و قرآن شناخته شده است‌. لذا با تأسي به آيات و روايات فراوان ديني و بمنظور تحقق اوامر بنيانگذار جمهوري اسلامي ‌ايران حضرت امام خميني(ره‌) و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي مبني بر تقويت حس همدلي و همكاري در جامعه اسلامي ‌و ترويج فرهنگ الهي اكرام و ايجاد زمينه مشاركت افراد خير و نيكوكار در امورات خيريه و خلاصه وصل حال فقرا به مردم‌، طرح مزبور تهيه و اجرا گرديد. اميد است انشاءالله از اين طريق در اين بيغوله غربت‌، دستان آشنايي را بر سر يتيمان بنوازش بنشاند واندكي از خيل اندوه و غصه‌هاي‌آنان بكاهد تا موجبات رضاي الهي فراهم گردد.
    طرح اكرام طرحي است كه از نيمه دوم سال 1378 توسط كميته امداد امام خميني (ره‌) باجرا درآمده است و بموجب آن حمايت ايتام به ‌خيرين و حاميان علاقمند واگذار مي‌شود، بدين صورت كه هر حامي با پذيرفتن امر حمايت يك يا چند نفر يتيم‌، ماهيانه حداقل 200 هزار ريال به ‌حساب بانكي هر كدام از آنان واريز مي‌نمايد.

    علي اصغر هاي زمان را در يابيم
    تا حرمله فقر مادي و مهر انان را از پاي در نياورد


    پاسخ

    سلام.ممنون
    کاربر گرامي
    در تاريخ يكشنبه 13 آذر 90 نوشته (روز هفتم...) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام.ممنون.به اميد ظهور...يا حسين.
    سلام...
    تير آمد و از لانه بي آب پرش داد ،يک فاصله در بين گلوگاه و سرش داد ، بغض همه آوار شد آن وقت که کودک ،يک دسته گل سرخ به دست پدرش داد ، مي خواست که از بين گلويش بکشد تير ،آن قفل سه شعبه چقدر درد سرش داد ، خنديد و خجالت زده تر شد پدر از او ،خنديد و غم تازه تري بر جگرش داد...
    پاسخ

    سلام...ممنون از حضورتون...به اميد ظهور...يا حسين.